Nový univerzální podvozek vychází z původních podvozků tramvají
        RT8D5M a T6A5. Do podvozku jsou dále zapracovány následující úpravy:
            - zakomponování nové konzoly kyvného ramene
 
            - vložení příčných tlumičů mezi kolébku a rám podvozku včetně úpravy kolébky
 
            - přenos podélných sil ojnicemi včetně úprav stávajících konzol na půlrámech
 
            - zkrácení konzoly brzdiče a jeho příslušenství
 
            - nové řešení příčného dorazu kyvného ramene
 
            - úprava sekundárního vypružení
 
            - úprava spodní konzoly svislého tlumiče
 
            - úprava příčného dorazu v sekundáru na vůli min. 10 mm
 
            - sjednocení tloušťky horní pásnice půlrámu na 15 mm a dolní pásnice na 12 mm
 
            - vytvoření pouze jediného provedení půlrámu, který je na rozdíl od původního provedení po svaření a před 	opracováním žíhaný
 
         
	        Univerzální tramvajový podvozek byl zhotoven pod vedením SKD TRADE, a.s. a jsou na
	něm uplatněny užitné vzory zapsané v rejstříku Úřadu průmyslového vlastnictví ČR.
        
     |