STUDIE REKONSTRUKCE CHLADÍCÍCH SEKCÍ NHO - pro BKB Metal, a.s. Ostrava
| Kontrakt uzavřen: | únor 2005 | |||
| Projekt: | březen 2005 | 
| Charakteristika výrobku: | 
|      Základem mechanického řešení chladící
	 sekce jsou dvě pevné konzoly, které nahrazují stávající dvě kyvné
	 konzoly ( pevné konzoly jsou uchyceny na kotvící šrouby stávajících
	 kyvných konzol). Na horní ploše obou pevných konzol je kolejnice,
	 po které pojíždí posuvný rám umístěny nad pevnými konzolami.
	 Posuvný rám je svařenec, na jehož spodní ploše jsou uchyceny čtyři
	 speciální válečky a na jehož horní ploše jsou umístěna tři
	 technologická zařízení pro vedení vývalku a kolektor přívodu
	 tlakové vody. Pojezd posuvného rámu po kolejnicích na pevných
	 konzolách zajišťuje hydraulický válec. Prvním technologickým
	 zařízením je válečkový dopravník se  žlabem pro vedení vývalku,
	 druhým a třetím technologickým zařízením pro vedení vývalku může
	 být : nechlazený dvoužilový dopravník, chlazený dvoužilový dopravník,
	 chladící zařízení Golem, chladící zařízení 1/2 Golem, chladící zařízení
	 Titan a chladící zařízení 1/2 Titan.  K technologickým zařízením, která provádějí chlazení vývalku je hadicemi přiváděná tlaková voda z kolektoru na posuvném rámu. Vodu do tohoto kolektoru přivádějí z pevného řádu hadice umístěné v řetězu Kabelschlepp. V tomto řetězu jsou umístěny rovněž kabely pro přívod elektrického proudu k motorům válečkového dopravníku a hadice pro mazání ložisek válečkového dopravníku. Na výstupu z kolektoru přívodu tlakové vody na posuvném rámu jsou umístěny uzavírací kulové ventily.  | 
    
| Parametry zařízení: | ||||||
| Nosnost posuvného rámu | 10 | t | ||||
| Rychlost pojezdu posuvného rámu | 0,03 až 100 | mm/s | ||||
| Délka pojezdu posuvného rámu | 1150 | mm | ||||
| Tlak vody | 2,5 | MPa | 
Ostrava  | 
        REFERENČNÍ
        LIST |