ŽELEZNIČNÍ PÁNVOVÝ VŮZ 325 t - pro NH, a.s. - Ostrava

Kontrakt uzavřen:     červen 1996  
Projekce a konstrukce:     červenec 1996 až únor 1997  
Dodavatel:     INTERCOMERCE, s.r.o. Ostrava, 1997  
Zahájení provozu:     NH, a.s. Ostrava, 1997  

 

Charakteristika výrobku:
     Železniční pánvový vůz je určen pro převoz pánve s tekutou ocelí. Je tažen po speciální trati lokomotivou.
     Vůz má osm dvounápravových železničních podvozků. Vždy dva podvozky jsou spřaženy svařovaným mezimostem uloženým na plochých tornách. Dvojice mezimostů je spřažena svařovaným mostem uloženým na kulových tornách. Dvojice mostů je spřažena svařovaným hlavním rámem uloženým na kulových tornách.
     Vůz je vybaven vzduchovými brzdami. Kontejnéry s tlakovými láhvemi argonu, které jsou umístěny na voze, umožňují homogenizaci oceli v pánvi během jejího transportu na voze.

Pánvový vůz 325 t

  Parametry zařízení:          
  Nosnost vozu   325   t  
  Hmotnost vozu-ocelové části   145   t  
  Hmotnost vyzdívky   20   t  
  Počet náprav   16      
  Počet brzděných náprav pneumaticky   8      
  Počet brzděných náprav ručně   2      
  Rozvor náprav v dvojosém podvozku   1 150   mm  
  Rozchod kol   1 435   mm  
  Min. radius koleje   150   m  
  Nápravová síla na kolej   300   kN  
  Max. rychlost vozu s plnou pánví   10   km/h  
  Max. rychlost vozu s prázdnou pánví   20   km/h  
  Max. rychlost prázdného vozu   30   km/h  
  Délka vozu přes nárazníky   25,5   m  

 

KLL-konstrukční kancelář, s.r.o.
Ostrava
REFERENČNÍ LIST
Ocelová konstrukce mimopodvozkové části vyrobena podle návrhové a dílenské dokumentace KLL

Rekonstrukce převážecího vozu 20 t Rekonstrukce plnícího vozu